Účetnictví
Kromě komplexního řešení vedení účetnictví a daňové evidence, daňové a mzdové problematiky nabízíme zákazníkům především individuální přístup k jejich požadavkům a potřebám. Hlavním cílem je nejen dosažení plné spokojenosti klienta, ale i to, aby se na nás mohl plně spolehnout.
br>
br>
br>
Vedení účetnictví
- vedení účetnictví ve vlastním účetním programu Pohoda
- vedení účetnictví v účetním programu Pohoda ve vlastnictví klienta pomocí vzdáleného přístupu
- kontrola formální správnosti, zadávání dokladů a účtování dokladů – faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady a platby kartou, bankovní výpisy
- účtování veškerých souvisejících účetních případů např. mzdy, interní doklady, odpisy majetku
- vedení evidence dlouhodobého majetku
- sledování termínů plateb vůči státním úřadům
- vytváření platebních příkazů k platbám vůči státním úřadům
- vypracování přiznání DPH
- vypracování souhrnného hlášení
- vypracování výpisu z evidence pro daňové účely (režim přenesení daňové povinnosti)
- měsíční přehled neuhrazených faktur (přijatých a vydaných)
- měsíční zasílání rozvahy a výsledovky e-mailem
- skladové hospodářství
- příprava účetnictví na audit
- rekonstrukce účetnictví
- zastupování klienta (finanční úřady, banky, leasingové společnosti, …)
- zajištění všech daňových kontrol
- poradenství (osobně, telefonicky, email)
- vypracování vnitropodnikových účetních směrnic
- vnitropodnikového účetnictví – návrh řešení vč. analytických účtů
- skladové hospodářství – optimalizace skladových zásob a evidence skladů včetně pomoci s organizací a provedením fyzické inventarizace zásob
Vedení daňové evidence
- vedení daňové evidence ve vlastním účetním programu Pohoda
- kontrola formální správnosti, zadávání dokladů a účtování dokladů – faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady a platby kartou, bankovní výpisy
- vedení evidence dlouhodobého majetku
- sledování termínů plateb vůči státním úřadům
- vytváření platebních příkazů k platbám vůči státním úřadům
- vypracování přiznání DPH
- vypracování souhrnného hlášení
- vypracování výpisu z evidence pro daňové účely (režim přenesení daňové povinnosti)
- měsíční přehled neuhrazených faktur (přijatých a vydaných)
- měsíční zasílání přehledu příjmů a výdajů
- skladové hospodářství
- zastupování klienta (finanční úřady, banky, leasingové společnosti, …)
- zajištění všech daňových kontrol
- poradenství (osobně, telefonicky, email)
- skladové hospodářství – optimalizace skladových zásob a evidence skladů včetně pomoci s organizací a provedením fyzické inventarizace zásob
Zpracování mezd a personalistika
- výpočet mezd – pracovní poměr i dohody o pracovní činnosti a dohody o provední práce vč. výpočtu dávek nemocenského
- příprava platebního příkazu na mzdy a odvody
- vyplňování a zasílání měsíčních hlášení České správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám
- ostatní povinnosti vůči ČSSZ a zdravotním pojišťovnám – přihlášky/odhlášky, hromadná oznámení, vyplnění a odeslání evidenčních listů důchodového pojištění
- roční zúčtování daně zaměstnanců
- vydávání potvrzení pro zaměstnance pro účely daně z příjmů fyzických osob, při ukončení pracovního poměru tzv. zápočtový list
- vyúčtování daně vybírané srážkou, vyúčtování daně vybírané zálohově
Daňová přiznání
- přizání k dani z přidané hodnoty, souhrnné hlášení, výpis z evidence pro daňové účely (režim přenesení daňové povinnosti)
- přiznání k dani z příjmů fyzických osob
- přiznání k dani z příjmů právnických osob
- přiznání k dani silniční
- přiznání k dani z nemovitostí
- přiznání k dani z převodu nemovitostí
Ostatní účetní služby
- výpočet cestovních náhrad
- nastavení účetních procesů ve firmě, zaškolení interní účetní, nastavení Pohody
- analýzy daňových a ekonomických dopadů